CONTACT

gazetadepariu@yahoo.com

joi

Radoi paraseste Nationala


Mirel Radoi, mijlocaşul lui Al Hilal, a declarat în direct la Dolce Sport că se va retrage de la echipa naţională din cauza atmosferei precare din cadrul lotului!


Într-o intervenţie telefonică la emisiunea La Dolce Liga, fostul căpitan al Stelei, a detonat bomba. În mijlocul conflictului dintre liderii "Generaţiei de Aur" şi
Razvan Lucescu, Mirel Rădoi a anunţat că se va retrage de la echipa naţională!

"Nu mă retrag din cauza lui Răzvan! Decizia am luat-o în vestiar, la Paris! Încă nu am discutat cu Răzvan, dar o să afle acum", a spus MIrel Rădoi la Dolce Sport.

I-A RĂSPUNS DUR LUI LUPESCU
Mijlocaşul de 29 de ani l-a contrat pe directorul general al FRF, Ionuţ Lupescu, care declarase că el şi Răzvan Cociş se află în scădere de formă de cînd au plecat să joace în zona arabă.
"Lupescu a spus că sînt în scădere? În scădere de înălţime, de greutate? El să nu uite că a fost dat afară de la Al Hilal după cîteva luni! Poate e el selecţioner şi eu nu ştiu", a mai adăugat Mirel.


"SÎNT OAMENI CARE TE LAUDĂ ÎN FAŢĂ ŞI PE LA SPATE..."
Acesta a continuat reproşurile la adresa oficialului FRF:
"De ce nu mi-a spus nimic în faţă Lupescu? De ce a trebuit să aflu din presă că am scăzut? Sînt nişte oameni care în faţă te laudă şi pe la spate vorbesc numai lucruri nelalocul lor"

1 comentarii:

Anonim spunea...

se scrie sunt, nu sint, gramatica limbii romane!

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină